دو شنبه 13 تير 1390برچسب:, :: 22:5 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

محافظت کردن از فایلهای سری docLock 1.0.1.278

همه ی ما اطلاعات و فایلهایی بر روی کامپیوتر خود ذخیره داریم که دسترسی نداشتن سایرین به آنها اهمیت ویژه ای برایمان دارد . اطلاعاتی نظیر اسناد اقتصادی ، تصاویر و ویدیوهای شخصی ، اطلاعات پزشکی و … از جمله ی داده هایی هستند که حفاظت از آنها نیاز به استفاده از ابزارهای پیشرفته امنیتی دارد .
docLock یکی از قدرتمندترین و بهترین گزینه های موجود پیش روی شماست که با استفاده از آن می توانید به سادگی فایلها و یا فولدرهای مورد نظر خود را به وسیله ی پسورد محافظت کرده و احتمال دستیابی افراد غیر را به اطلاعات موجود در آنها به صفر برسانید . این نرم افزار با در اختیار داشتن یک اینترفیس کاربرپسند شما را از  داشتن هرگونه مهارت نرم افزاری بی نیاز می سازد . با بهره گیری از فناوری Drag & Drop می توانید فایلهای مورد نظر خود با تنها کشیدن و رها کردن در محیط برنامه به صورت رمزگذاری شده در آورده و ایمن سازید .
docLock که تنها ۵ مگابایت حجم دارد تا ۲۰ برابر کوچک تر از نرم افزارهای مشابه می باشد که یکی از ویژگی های آن به شمار می آید . یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار امکان ساخت نسخه پرتابل از آن می باشد . با این امکان شما می توانید به سادگی فایلهای رمزگذاری شده خود را بر روی فلش مموری ها و حافظه های قابل حمل نیز کپی کرده تا در هر مکانی که می خواهید آنها را بازگشایی کنید .

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, :: 15:5 ::  نويسنده : behi1ty

 

دانلود GiliSoft File Lock v4.4 نرم افزاری قدرتمند برای قفل گذاری بر روی فایل ها و پوشه ها

 

File Lock Pro نرم افزاری قدرتمند جهت کدگذاری و رمزنگاری فایل ها و پوشه های محرمانه شماست که آنها را در محیطی امن، مخفی، یا قفل گذاری شده نگاه می دارد.

این نرم افزار هچنین قادر است علاوه بر محافظت از اطلاعات موجود در هارد دیسک، از فایلها و پوشه های حافظه های پرتابل شما مانند انواع فلش مموری ها و هارد های قابل حمل نیز محافظت کند.

برنامه File Lock Pro قابل نصب بروی سیستم عامل های 2000/2003/XP/Vista/Windows 7 (32&64) می باشد.

ویژگی های نسخه 4.4 نرم افزار GiliSoft File Lock Pro :

- مخفی کردن اطلاعات

- قفل کردن اطلاعات

- کد گذاری اطلاعات

- پشتیبانی از سیستم عامل های 2000/2003/XP/Vista/Windows 7 (32&64)

- امکان حذف اطلاعات به صورت امن

- امکان قفل گذاری و مخفی کردن فایل های روی فلاش مموری و هارد دیسک های قابل حمل

و...

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

Pc Se7en
درباره وبلاگ

سلام به همه کسانی که لطف دارند و به وبلاگ خودشان سر می زنند زیاد وقتتان را نمی گیرم اما باید به چند نکته اشاره کنم: 1- برای دانلود نرم افزار ها حتما باید عضو وبلاگ باشد. 2- این وبلاگ همان طور که می بینید هدفش کسب درآمد از طریق تبلیغات نیست ، پس با نظر دادنتان ما ار در این راه حمایت کنید. 3- این وبلاگ شامل چندین صفحه است خواهش می کنم از کل صفحات دیدن فرمایید. 4- در نظر سنجی شر کت کنید. با تشکر از همه ی دوستان عزیزم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نرم افزار و آدرس pcseven.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 308
بازدید کل : 26923
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1